رومینا رومینا ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

خاطرات کودکی رومینا

این روزها

1392/4/21 16:46
نویسنده : مامان رومینا
310 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر خوشگل خودم 

خوشگل مادر یه روز عصر که من و تو بابا کنار هم نشسته بودیم رفتی تو اتاق و اومدی و این عینک رو زدی بودی من این قدر خندم گرفته بود نیشخند

 

 

قربونت بشم من قلب

 

لباسی رو که از تهران برات خریدم خیلی دوست داشتی عزیزم  این  هم یه عکس قشنگ از گلم 

 

 

کلا از لباسایی که دامن داره و جینگوله خیلی خوشت میاد دوست داری همیشه و در همه حال بپوشیشون 

خیلی وقتا هم لباسای مامانو مپوشی .مثلا این هم یه نمونه اش 

 

 

پنج شنبه هفته پیش با بابا جون و تو با هم رفتیم نمایشگاه کودک و نوجوان خیلی خیلی برات جالب بود وقتی

می خواستیم وارد بشیم گفتی مامان بلیطو بده به من بدهم مثل ادم بزرگا خودت بلیطو دادی عینک

وارد نمایشگاه که شدیم دیگه نمی تونستی خودتو کنترل کنی هی دست من و بابا رو میکشیدی که  

بریم با وسیله بازیا بازی کنم  بریم دیگهههههآخ

از نمایشگاه برات خمیر بازی سیدی خانم توت فرنگی و یک دایره المعارف خریدی 

حتما دفعه بعد ازتو کتابت یه عکس میگذارم . اخه تو عاشق کتاب خوندنی عسلم ماچ

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله نوشین
13 مهر 92 18:46
این ژست های خوشگلت منو کشته.