رومینا رومینا ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

خاطرات کودکی رومینا

تیرماه گرم وطاقت فرسا

1392/5/2 14:59
نویسنده : مامان رومینا
402 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مادر الان که دارم برات می نویسم تیرماهه و حسابی هوا گرم شده وماه رمضون هم به نیمه رسیده 

توی این ماه حسابی حوصلت سر رفته و همش میگی مامان بیا با من بازی کن لبخند

توی تابستون سرگرمی های زیادی داری مثل :نقاشی .فیلم های کارتونی دیدن .حل کردن کتابابی خلاقیت .خریدکردن(اونم تخیلی )رقصیدن .خمیر بازی .معلم بازی .مامان بازی و کارکردن با نرم افزار آرین 

اما بازهم حوصله ات سر میره خیلی وقتا دلت می خواهد بری بیرون میگی مامان بریم بیرون بریم دیگهههههه

این هم عکس جیگر مامان وقتی غرق کامپوتره 

یه شب برای افطار رفتیم خونه پسرخاله ام و تو کلی اونجا با بچه ها بازی کردی 

خاله هم لباس باله تو برات دوخته بوده تو هم  کلی ذوق کردی وهمون موقع پوشیدی 

شب هم که اومدی خونه سیدی آموزشتو گذاشتی باهاش تمرین کردی

 

 

مامانی چند شب پیشا برا افطار می خواستیم بریم رستوران 

توهم عروسکتو بغل کردی گفتی مامان من هم می خواهم عروسکمو با خودم بیارم 

ناراحت میشه اگه خونه بمونه 

 

رفتیم هتل عباسی برا افطار اما تو اصلا خوب غذا نخوردی همش مبگفتی کره خالی میخوام کره خالی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله خودت
2 مرداد 92 15:05
عزیزم خوشگل خاله ای تو عروسک ماشاالله به این گل دخملی هنرمند و رقاص خودم بووووووووووس
شیما
21 مرداد 92 21:39
عزیز دلم جه موهای خوشگلی داری خاله جون
خاله نوشین
13 مهر 92 18:45
عزیزززممم... مامانت راست میگه ! منم میدونم که بعضی وفتها لجبازی میکنی و هیچ کسی حریفت نیست!